Don´t dream your life, live your dream

3 advent

Publicerad 2013-12-15 11:47:23 i Allmänt,

God morgon! 
Har haft lite blogg torka dom senaste veckorna. Har i princip bara jobbat och tränat inte gjort något mer.
Så har ändå inte haft så mycket att skriva om.
Bara 8 dagar kvar till julafton. Vad ska ni göra i jul ? Själv ska jag till pappa dagen före jul, sen på julaftons morgonen ska jag ut till mamma och äta en julfrukost och fira min lilla syster som blir 18 år :) sen öppna lite paket och sen åka till Mattias familj på eftermiddagen i Bollnäs. Mycket åkande fram och tillbaka, men hoppas det blir en mysig jul iallafall :).
igår handlade vi klart den sista julklappen :D riktigt skönt, Så nu kan julen komma :).

 



Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2013-12-15 21:22:13

Snacka om att man får en skön julstämning utav dina bilder =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela