Don´t dream your life, live your dream

nyår

Publicerad 2013-12-22 14:02:00 i Allmänt,

Snart är det julafton, vad jag längtar och sen nyår :) 
Vad gör ni på nyår ? Själv ska vi till stockholm och bo på Clarion Sign.
Inga måsten, bara pyssla om sig själv, shoppa slappa äta gott och dricka massa gott :) 
Ser verkligen fram emot det.

Har ni kommit fram till något nyårs löfte ? Det har jag, och detta år ska jag verkligen hålla det!
Min dröm är att bli polis och flytta från Gävle till Stockholm, och det här året vill jag verkligen kämpa för det.
Röker inte längre och tränar och äter sund. Så nu finns det ingen återvändo ! Så tagga nya året :D

Nu blir det en promenad med hunden och sedan träna ! :) 
Ha en bra dag !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela