Don´t dream your life, live your dream

Friday again

Publicerad 2013-11-22 11:34:18 i Allmänt,

God morgon ! :)
Sista dagen jag är ledig, nu blir det en månad full med jobb.
Ska bli skönt att få en ordning på vardagen igen. Väldigt skönt att vara långledig ibland,
men blir lite långtråkigt i längden, om man vänder på dygnen och blir så trött och orkar inget, har jag märkt
+ att det blir svårt att komma igång att jobba igen, också dåligt med pengar blir det ju. 
Så det ska bli skönt att få jobba :) 

Har precis kommit hem efter ett tidigt gympass med syster.
Körde lite uppvärmning på crosstrainern och sedan lite ben och axlar, och avslutade med att cykla.
Nu sitter jag med mitt morgon kaffe och ska väl äta lunch om ett tag, så jag orkar ut och ta en långpromenad i kylan med hunden. Riktigt kallt idag. brrr 

Får se vad denna dag har att erbjuda, inga planer ihelgen alls, förutom att vi ska bjuda hem mamma och Esa på middag på söndag, ska bli så mysigt att få rå om dom lite för en gångsskull :) 

Ha en jättetrevlig dag !! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela