Don´t dream your life, live your dream

Hockey night

Publicerad 2013-11-27 12:41:30 i Allmänt,

Hellu ! 
Igår var jag på modevisning med Ida, Julias skola hade en visning på Slick City så vi var ner och kikade lite.
Det höll inte på så länge, men dom var duktiga, dom var indelade i 3 olika grupper djungeltema, rocktema och godistema, riktigt tuffa/fina sminkningar och kläder och hår. Hade verkligen fått till den lyxiga känslan när man kom, och man fick välkomsdrink tillomed.Var riktigt bra tycker jag :)
Synd att dom inte hade såna linjer när jag gick gymnasiet. hehe

Ikväll fyller min fina Carro år :) Så ska fira henne med att gå på Hockey ikväll. Brynäs - skellefteå 
Ska bli riktigt roligt, har inte varit på hockey på flera år nu ! :P Men hurra hurra gumman på din dag ! :D

Neee nu ska jag dricka upp mitt kaffe och åka tillbaka till jobbet... 
heeejdååå ! 



 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela