Don´t dream your life, live your dream

mysig helg

Publicerad 2013-11-17 16:46:40 i Allmänt,

Idag är det söndag igen. Helgerna går så fort nu för tiden. 
Hade iallafall en mysig kväll igår. Först var jag och Mattias ute med hunden så han fick busa av sig ett tag.
Sen åkte vi hem drack lite glögg och cognac medans vi klädde på oss och dona, lyssnade på lite musik.
Sen gick vi ner på cheers och åt b&w och drack lite vin, jättegott ! :) 
Efter vi hade ätit klart gick vi hem och tittade på så mycket bättre och sedan kom Sara och Alex förbi
på lite drinkar. Hade en super trevlig kväll ! :D

Idag har vi bara tagit det lugn ! Storhandlat, fixat bilen och nu står Mattias och bakar falsk potatisbakelse. Ska bli spännande och se hur det smakar :) Ikväll blir det att kika på Falk kl 21 och äta min Ben & Jerrys som jag har längtar efter den glassen ! hehe
Till början av veckan blir det mycket att göra, imorgon blir det ombesiktningen av bilen IGEN ! Så håll tummarna för att den går egenom nuu då! 
På tisdag ska jag köpa gymkort och gymma liten stund med syster, efter det ska jag iväg på massage med hunden.
På onsdag ska vi iväg på en föreställning med Håkan hemlin. Så har lite att komma ihåg i veckan ! :)

Hoppas ni får en trevlig söndags kväll ! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela