Don´t dream your life, live your dream

Ny vecka nya tag :)

Publicerad 2013-11-25 12:03:03 i Allmänt,

Hej på er :) 
Har haft världens mysigaste helg. Ifredags åkte Mattias, jag och Terry till mormor och hälsade på, fikade och pratade i massor, sen åkte vi hem åt tacos och tittade på tv.
Lördags åkte jag och jobbade ett tag, sen skulle vi på julmarknad, men stannade till hos min moster och hälsade på där i samma veva. Mattias älskling ;) hehe.
Känns så bra när man får träffa dom man kanske inte ser så ofta ! Riktigt mysigt :)

Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt, Mattias bjud på fattiga riddare( som jag aldrig hade smakat innan, va faktiskt ganska gott, även fast det inte ser så ut, haha men smakade ungefär som pannkaka )och sen kikade vi på så mycket bättre, och massa filmer tills vi somnade.
Söndags tog vi en riktig sovmorgon även fast att vi inte riktigt hade tid med det. Klev upp och gjorde frukost och gick ut med hunden, sedan vart det storstädning och matlagning inför kvällen då mamma och Esa var hit bjudna på middag :) Stressade på ett tag men hann med allt tillslut ! :)Var så mysigt att få rå om dom för engångs skull :) 
Vi fick en jättefin jultomte av dom när dom kom, som passade så bra över den öppna spisen, så han får sitta där i jul :) 

Nu är den ännu en ny vecka, får jobba till den 30e dec så det känns bra.
Ikväll blir det gym med syster yster, och imorgon
ska jag iväg på vibbträning med Terry och sedan på kvällen modevisning.
På onsdag är det Hockey med Carro som fyller år :) 
Så nog ska jag få veckan att gå ! 
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag ! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela