Don´t dream your life, live your dream

Right now

Publicerad 2013-11-18 14:08:27 i Allmänt,

Äntligen gick min bil igenom besiktingen, 3e gången gillt :D
Vad skönt ! Nu är det ett år kvar tills nästa gång! 
Terry var ju med på besiktningen och gubbarna där ville ju hälsa på han :) haha

Efter besiktningen åkte vi iväg till skogen och var ute och busade ca 1 timme, sen åkte vi köpte hundmat 
på granngården och vidare till Filippas foder och köpte öronrengöring. uscha tycker Terry ..

Nu ska jag sätta på lite kaffe i nya bryggaren ställa mig och laga lite mat tills imorgon fresta mig själv lite, eftersom jag har fasta idag så får jag vänta med mat tills imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela