Don´t dream your life, live your dream

Snörvel

Publicerad 2013-11-12 12:02:25 i Allmänt,

Hej ! Blir nog ingen träning idag, trodde jag skulle må lite bättre idag, men vaknade och mådde mycket sämre. 
Så jag fick avboka spinningen. Har bara legat i soffan sen jag kom in med hunden. Allt jag äter och dricker får mig att må illa, känner ingen smak usch vill bara bli frisk nu. Ska ju jobba på tor fred lörd så måste bli bättre. 

Hade tänkt tagit en långpromenad med hunden idag, får se om jag ens orkar det. Som det känns nu så vill jag inte gå ut alls. Men kanske får lite mer ork efter jag har ätit lunch. 
Nu ska jag sätta mig och leta efter några bra julklapps tips istället och titta på mannen som talar med hundar, - mammas snygging ;) hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela