Don´t dream your life, live your dream

Bakmys :)

Publicerad 2013-10-02 19:06:09 i Allmänt,

Har varit en lång dag, känner mig ganska så trött nu. Va ner på stan en sväng efter jobbet och kikade lite, behövde komma ut en stund. Köpte en maskara och ett fint nagellack också  :)
Va inne på inrednings butiker, Är så fina saker överallt :) Hittade tee koppar, som jag vill ha. 

Har hållt på att baka sen vi kom hem, hunnit med en äppelpaj, siraps kakor och två sorters bröd till fukosten imorgon :) 
Så nu har vi nybakt bröd, hur ofta har man det? Så nu vill jag bara sova så man kan kliva upp och sätta på sig myskläder och krypa ner i soffan med tee och nybaka scons och frallor :) mums ! 

Ska snart gå ner och hämta några filmer ,
Så vi har något att kika på ikväll ! 

Hoppas ni haft en bra dag! ♥

 
 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-10-02 19:13:48

gott!

Postat av: felicia

Publicerad 2013-10-02 19:22:38

sv: hihi ja visst är hon (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela