Don´t dream your life, live your dream

God morgon

Publicerad 2013-10-12 11:56:05 i Allmänt,

God morgon :) 
Vilket härligt höst väder det är idag, solen skiner och allt ! :) 
Har nyss kommit hem från några timmars jobb och ska snart ut och ta en lång promis med vovven :) 
Men först tänkte jag slänga upp bilder sen igår!
Va väl inte så jätte läskigt som ja hade trott, vi va 9 pers i en grupp så jag kunde ju gömma mig bakom alla andra :) haha
Det var jag syster hennes kille också fick vi med oss mamma :) Men det vart ju en trevlig kvällspromenad kan man väl säga. Hade nog varit läskigare om vi gick bara vi fyra. Men nu har jag iallafall provat på.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela