Don´t dream your life, live your dream

Hotell

Publicerad 2013-10-01 19:30:36 i Allmänt,

Vi sitter och jämför lite hotell i stockholm till nyår. Hade varit skönt att komma bort lite.
Hade tänkt tagit en natt på clarion eller marina tower som har spaa , nära till shopping :) Har hört att dom hotellen är bra. Har ni några andra bra tips så får ni göra komentera ? 
Ser verkligen fram emot det nu, min snälla Mattias ska ringa och boka imorgon medans jag är på jobbet!
Kan vara snäll ibland han å :) hihi


Har även beställt lite smink, borstar, parfym och nagellack från fyndiq.se  idag.
Bra att skämma bort sig själv lite ibland :) Det behöver man, tycker jag ! 


Ha en bra kväll alla :) 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela