Don´t dream your life, live your dream

Ledig dag

Publicerad 2013-10-16 11:32:31 i Allmänt,

God morgon! 
Äntligen har jag fått mig en ledig dag. Det tycker ja att jag är värd ! 
Idag hade jag tänkt att bara slappa hela dagen, men känner mig redan för rastlös för det.
Har även fasta idag, så får väl städa och ta en lång promis med hunden för att underhålla mig själv.
Tråkigt att vara hemma när alla vänner och familj jobbar och går i skolan, så det blir hemskt långtråkigt. Men ibland måste man väl ha tråkigt om man ska uppskatta att ha roligt :P eller nått ! 

Har funderat på att färga mitt hår svart igen, börjat blivit less på att ha olika färger i skallen och aldrig få en jämn färg i hela håret, men med svart så blir det ju så.kanske haha. Även tänkt titta ut någon hårförlängning att sätta i nästa månad..Trivs inte alls i kort hår!
Någon som har något tips på någon billig sida, så komentera gärna ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela