Don´t dream your life, live your dream

Livet är för kort för att inte njuta av en lång fika

Publicerad 2013-10-04 17:58:36 i Allmänt,

Hello :) 

Jobbat hela dagen så har inte haft tid att skriva något förns nu. Är jag hos mamma och hälsar på en sväng.
Ska fika massa gott och prata lite innan jag åker hem igen. ses ju så sällan, och när vi ses blir det bara korta svängar.
Det är kanelbullens dag idag också, så det passar ju jättebra :)

Igår var jag och Mattias och hälsade på min mormor, det va så mysigt, fikade och pratade massor,
Hon är så go min mormor ! :) hihi

Har fått mina paket idag också :) 
Spännande!

Ska strax åka hem till gubben hemma som inte känner sig nå pigg och äta tacos och kolla på film :)
Hoppas ni får en bra helg ♥ 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela