Don´t dream your life, live your dream

Lördag

Publicerad 2013-10-05 14:53:28 i Allmänt,

Hejhopp ! :)
Jaha vad gör man idag då ? har inga ideer alls.

Efter jag kom hem från jobbet har jag bara suttit och och läst på om make up, färglära, foundation, ögonskuggor  m.m. Tråkigt väder också. Men det är ju hockey ikväll, så det blir väl nått sånt, misstänker jag :P

Vi har även bestämt oss för att bo på clarion över nyår, och ta deras nyårspaket

med 5 rätters middag,dryckes biljett till taket vid 12 slaget och sen utchekning m.m.
Kostar ju lite också, men det är det värt ! Lever bara en gång :)   


Håller på med maten och idag blir det Quessadillas/Kyckling till middag, ska bli jättegott ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela