Don´t dream your life, live your dream

Onsdag

Publicerad 2013-10-09 11:59:57 i Allmänt,

Halva veckan har redan gått, och jag ser fram emot helgen.
Inatt sov jag verkligen ingenting, kunde inte sova. Klev upp före klockan ringde, gjorde mig iordning och gick ut med hunden. innan jag skulle dra iväg till jobbet. Är så himla trött, Längesen jag va så här slut.

Hade en bra dag igår, då både min nya telefon och hund kom hem :) 
Kunde inte bli bättre, saknat mitt lilla hjärta ! :) 

Skulle ut på PW igår men Jennie också, men ja hann inte :/ 
Hade så mycket att göra, blev så stressigt.
Men imorgon ska vi köra hårt på Spinningen iallafall ! 

Nu ska jag göra massa kaffe och dricka min shake innan jag ska tillbaka och jobba några timmar till, innan jag får komma hem till sängen. 

Ha en bra dag alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela