Don´t dream your life, live your dream

Regn och rusk

Publicerad 2013-10-17 12:02:00 i Allmänt,

Imorse vaknade jag före klockan ringde, hade svårt att somna igår , ändå ganska pigg när jag klev upp, brukar annars alltid snoza 5 ggr innan jag kliver upp :P
Idag jobbar jag till 16.00 sen ska vi åka och hämta ut nå mer bilprylar på meca innan vi ska hem gå med Terry och laga mat. Senare svänga förbi mammi och hämta mina vinterdäck och sätter på dom i samma veva.
Så sen är bilen i topform inför ombesiktningen ! Bra att man har en händig karl. Som kan det mesta.
Nä nu ska hunden få ut och gå sista halvtimmen av min lunch, innan jag ska tillbaka till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag även fast vädret är riktigt dåligt idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela