Don´t dream your life, live your dream

Så sött

Publicerad 2013-10-31 12:35:45 i Allmänt,

Brukar alltid avmaska min hund vår och höst, för att förebygga så han inte får det. Igår när Mattias ändå skulle på apoteket så passade jag på att köpa en förpackning. När jag kom hem och skulle ge honom pillren, så insåg jag att dom var formade till hundben. haha hur sött är inte det ?
Var ju ändå tvungen att lägga dom i en köttbulle för att han skulle svälja, men var ju tvungen att ta en kort. Har aldrig sätt det förr...
Den här sorten är iallafall bra för alla sorters mask. Ett sött tips för er med hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela