Don´t dream your life, live your dream

Tisdag

Publicerad 2013-10-22 10:46:30 i Allmänt,

Hej ! 
Är hemma och tar en tidigare lunch idag. Sitter med en kopp kaffe och ska strax ut med hunden innan jag ska äta lite och åka tillbaka till jobbet! TRÅKIGT VÄDER  DET ÄR IDAG ! 
Vill bara vara hemma och tända massa ljus och mysa ner mig i soffan och göra ingenting, känner jag.
När jag kommer hem ska jag ta en lång promenad med hunden, så han får gå ut och röra sig lite, eftersom det inte blir någon träning idag

Har något roligt att se fram emot denna vecka iallafall, på fredag ska jag till Julias skola efter jobbet och vara hennes "modell" . Hon ska fixa nagelförlängning, så det ska bli spännande :)  hihihi
Får lägga upp bild på det sen ! 

Snart åker systeryster och hennes kille till Turkiet,guu så avundsjuk jag är ! Vill också åka iväg någonstans.
Nä istället får man stanna hemma i kalla Sverige och jobba.
Men vi hade tänkt åka iväg till våren istället, har kikat lite på weekend resor till London, Så det vore mysigt !
Gå och kika bland alla gator och shopping mm :)  

Tillbaka blick från förra året vi var i turkan :D


 

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2013-10-22 16:59:18

kan inte vi ta en tjejresa nån jeeevla gång dåååååå? :O :O :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-27 20:08:09

Absolut! Vore inte fel. Skulle vara så roligt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela