Don´t dream your life, live your dream

Träningscykel

Publicerad 2013-10-02 12:57:05 i Allmänt,

ååå nu vill jag verkligen att det blir december så jag får en ny mobil, jag har inte någon bra kamera på min tillfälliga, så det blir inte mycket egna bilder, för jag måste jämt låna min sambos. Haha och han tycker bara jag är dryg som måste låna den hela tiden :P 

Nu har jag lunchat färdigt och är snart påväg till jobbet igen, för några timmars jobb innan jag får komma hem :) Har tänkt att baka idag, vet inte riktigt vad än, men har varit så sugen på att baka sen igår. Inte för att äta själv utan bara för det är roligt :) 

Har kollat på en motions cyckel som jag vill köpa såfort att jag får lön, så jag kan träna hemma också, när jag vill!
Va inte så dyr på rusta tror dom ligger runt 800 kr där ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela