Don´t dream your life, live your dream

Alla hjärtans dag :)

Publicerad 2014-02-14 18:27:12 i Allmänt,

Hejj :) Tog ledigt från jobbet idag ! Kände att jag ville vila en dag har jobbat 6 dagar i veckan nu i 3 månader, så ville vara hemma med djuren idag :) Min sambo var hemma med mig ! Vi var iväg och handlade grejer till min bil, mat och systemet för någon öl till köttet vi ska äta ikväll ! :) Va även och klippte klorna på lillen och köpte lite godis ! :) 
Åkte hem och tog en promenad och lekte med hundarna ! Sen gick vi ner på stan och tog en alla hjärtans dag lunch tillsammans ! Sen gick jag hem lite tidigare medans mattias satt kvar och kollade klart på hockeyn, Smög iväg till interflora köpte en ros och choklad innan jag gick hem och marinerade köttet och gjorde vitchoklad moss och vitchoklad pannacotta :D Sen kom Mattias hem med rosor också ! :) gulligt ! Nu sitter vi båda två vid datorerna haha och ska strax laga middag. Imorgon ska vi hem till hans hemort kilafors/bollnäs laga min bil lite och hälsa på hans mamma och åka förbi hans bror och gratta honom lite i efterskott ! :)
Jag önskar alla läsare vänner och familj en jättebra alla hjärtans dag ! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela