Don´t dream your life, live your dream

Göra om och göra nytt ;)

Publicerad 2014-01-09 18:07:00 i Allmänt,

Heeej !! Efter nyår så vill man ju göra om i lägenheten iallafall jag, och vill jag göra något så vill jag göra det "nu" på engång helst igår ;) Men jag sa åt min sambo att jag ville tapetsera om i sovrummet, ha en nya soffa, nytt rummsbord och köksbord, så samma helg fick han börja jobba, hihi Så vi satte upp nya tapeter i sovrummet, vitt och grå/brun fondvägg. Vart riktigt bra :) Han e duktig min man ;) 

Veckan därpå så såg jag en ny soffa jag ville ha, så jag hämtade den dagen efter, beställde rumsbord från inredningssida från internet , ny matta och nya gardiner från Rusta.
Mattias köpte ett nytt matbord från Mio ! Jag får lägga ut lite bilder sen så får ni se hur fint vi har fått det ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela