Don´t dream your life, live your dream

Man väjer sin egen lycka

Publicerad 2013-11-07 14:51:45 i Allmänt,

Hej hopp!
Denna vecka har jag fått varit ledig ganska mycket. Har bara jobbat 2 timmar i onsdags och idag, fast imorgon och på lördag ska jag jobba hela dagen.
Men i går hann jag åka och träffa Carro en stund, hade verkligen jätte mycket att prata om, märks att vi inte sätts på länge. Kändes så mysigt att få träffa henne, prata av sig ordentligt!
Idag tog jag och mötte upp Jennie på en PW ! Vi har ju sätts lite på spinningen, men aldrig riktigt haft tid att prata , har ju varit ett uppehåll på spinningen också för vi båda har jobbat så mycket, men nästa vecka ska vi köra på igen :). Det känns bra att få vara ledig ibland så man hinner med att träffa sina vänner !
Jag vet inte alls vad jag skulle göra om jag inte hade mina kompisar ! Känns så bra att man får tid att umgås ibland :)

Nu ska jag bara njuta av den lediga tid jag har kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela