Don´t dream your life, live your dream

Halloween

Publicerad 2013-11-02 19:37:33 i Allmänt,

God kväll ! :) 
Hoppas ni har en bra halloween hittills!

Det har jag haft iallafall.
Imorse jobbade jag med mamma. Efteråt gick vi runt och kikade lite, och jag köpte en halsduk,
mamma köpte ett hundben och en liten gris som knorrar till Terry, som vi slog in.
Sen gick vi och tog en fika. :) det var jätte mysigt♥
Efteråt åkte jag hem tog en långpromenad med min hund, duschade och gjorde mig iordning.
Sen åkte vi ut till mamma och Esa på halloween middag. Det har blivit som en liten tradition hehe ..
Varit en jättebra dag/kväll. Nu har vi kommit hem och Terry har fått öppna sina paket, och han blev så glad :) Gofisen. Nu ska vi strax kika på så mycket bättre innan jag ska sova. Ska nämnligen upp och jobba imorgon kl 7 så det blir inte sent ikväll. Ha en fortsatt trevlig halloween ♥

 
Sänder en tanke på alla dom som har gått bort. Saknar er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela