Don´t dream your life, live your dream

Löning och fredag

Publicerad 2013-11-15 22:26:36 i Allmänt,

Hej! Äntligen fredag och löning på det, kan inte bli så mycket bättre. Efter jobbet idag åkte vi till köpis och storhandlade, hade nästan inge mat. Handlade även en väska tidigare med mamma, som jag ska ha med när vi åker ner till Stockholm. Har ju inga stora väskor som är rymliga, så det var mitt bästa inköp idag, handlade även lite hårfärg, kroppsskrubb, hittade en nyårskläning och en tröja som jag ska ha på mig imorgon när vi går ut och äter och dricker lite gott :) Ska bli jättemysigt ! Hittade också lite olika glögg på systemet, köpte blossas men även en ny sort :) Så det blir nog en smygstart med glögg imorgon.
Mattias slog på stort han och köpte en ny kaffebryggare, han var så less på den gamla, sa han.

Har även handlat klart alla mina julklappar och världens bästa födelsedags present till syster som blir 18 på julafton. Herregud vad skönt det känns ! Har ifs en kvar, men den lär jag beställa från finland ;) Håller även på att sticka på min halsduck som jag ska ge till min sambos lillasyster, men den är snart klar ! :D
Varje år blir jag så himla stressad när det närmar sig jul över julklappar och dyl så jag kände att i år ska jag handla klart allt tidigt ! ååå nu kan jag äntligen släppa det ! :) haha

Imorgon bitti ska jag upp och jobba några timmar med systeryster sen blir det hem och tvätta och städa lite och iväg på några ärenden och fixa bilen och busa med vovven massa, så det blir fullt upp hela dagen.

Hoppas ni alla andra får en toppen helg ! ♥

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela