Don´t dream your life, live your dream

Mysdag

Publicerad 2013-11-05 12:40:25 i Allmänt,

God morgon...., eller förmiddag kanske jag ska skriva :P haha
 igår och idag har jag fått vara ledig. Känner att jag verkligen behövde få någon dag att sova ut. Så himla skönt att kliva upp och ta det lugnt hela dagen, utan måsten.
Klev upp tog en promenad med hunden i regnet, bryggde kaffe och åt frukost, tände ljus och bara myste, har kikat på tv och stickat på min julklapp sen dess. Ska strax ut och ta en långpromenad med hunden. 
Men först tänkte jag blogg lite och äta lite mat.

Imorgon ska jag vara hundvakt åt Alvin, min lossas syster Idas chiuaua.
Det ska bli roligt för Terry att få en kompis hela dagen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela