Don´t dream your life, live your dream

Sjuk :/

Publicerad 2013-11-11 10:51:22 i Allmänt,

God morgon! Vaknade med en jätte täppt näsa och jätte ont i halsen. Har nyst 1000 gånger sedan jag klev upp och har fått en sån jobbig rethosta. fyyy tur att jag är ledig idag. Har druckit massa tee med honung och till lunch ska jag laga soppa. Sen ska jag bara ligga och vila resten av dagen så jag orkar med spinningen imorgon bitti.

Har haft en lugn och mysig helg iallafall. Fredagen tog vi det bara lugnt, gjorde vitchokladmousse och kollade på så tv men somnade ganska tidigt. Lördags var jag upp och jobbade några timmar. Sen kom mamma och Esa förbi på eftermiddagen med kaffe och fika :) Sen gick
Jag och Mattias ut på en långpromenad med Terry innan vi åkte och köpte lite chips och julmust kollade på film :). Igår gjorde vi ingenting. Trodde att jag skulle åka förbi pappa med syster och firat honom på farsdag, men så blev det inte, så vi lagade lite mat och sedan åkte jag och Terry ut till mamma en sväng och hälsade på, när jag kom hem tog vi ett långt bad och sedan kollade vi på Johan Falk tills vi somnade.

Hoppas att ni haft en jättebra helg iallafall ♥
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela