Don´t dream your life, live your dream

work out

Publicerad 2013-11-19 14:49:53 i Allmänt,

Hellu ! 
Skyndar mig in och bloggar lite. Idag är nog den jobbigaste dagen på hela veckan.
Klev upp och gick ut med hunden, va inte alls på något bra humör. Åt lite frukost
innan jag skulle iväg på spinning med Jennie, men precis när jag skulle iväg så ringde systeryster
så jag fick bjuda med henne på spinningen också. haha stakarn :D (gick inte alls bra, körde nog på för hårt efter jag hade varit sjuk, blev svimfärdig och jätte ont i huvudet, trodde aldrig att det skulle ta slut, men det kändes bra efter iallafall) Sen drog jag med henne ut på en långpromenad med hunden på en timme, så nu har vi precis satt oss ner vilat lite och ätit mat. Jag ska dricka lite kaffe
nu innan vi ska iväg och prov gymma och köpa gymkort. pust!( Nu jävlar ska det tränas denna månad.
Har 2 ggr kvar på spinningen också!!). Sen hem igen, ut med hunden och vidare på massage med honom. Ska bli spännande att se hur han reagerar på det !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela