Don´t dream your life, live your dream

Så goda att man vill äta upp dom

Publicerad 2013-10-05 18:38:00 i Mat/Recept,

Nu breddar Lipton sitt sortiment av smaksatta teer med tre oemotståndligt goda produkter; Strawberry Cupcake, Blueberry Muffin och Vanilla Caramel. Alla smakerna är inspirerade av svenskarnas favoritfika. Så goda att du vill äta upp dem? Absolut!

Strawberry Cupcake är en utsökt blandning av fina gröna teblad, äkta jordgubbar och söt cupcake.

Blueberry Muffin är en unik blandning av förstklassiga svarta teblad, riktiga blåbär och söt muffins.

Vanilla Caramel är en härlig blandning av svarta teblad, bitar av söt kola med vaniljsmak.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela