Don´t dream your life, live your dream

Äntligen fredag

Publicerad 2013-09-27 13:07:04 i Allmänt,

Idag är det äntligen fredag igen, lika skönt varje gång :)
Har 3 timmar kvar att jobba men just nu har jag lunch en liten stund till.
Har hunnit ut med vovven, ätit och nu njuter jag av Ben&Jerry's innan jag ska tillbaka till jobbet.

Vi var och jobbade på ett ställe idag, ett företag som hade kontor osv, i bergen. 
Har jag inte vetat om att det fanns i Gävle :P hehe man lär väl sig nått nytt varje dag.

Idag fyller mammas gubbe år också, så vi ska till dom ikväll och fira honom, ska bli trevligt :) 
Så efter jobbet blir det hem och göra sig klar och åka iväg med min hund, som ska vara borta i helgen och  sen kika efter någon present.
Har ni några förslag på vad man kan köpa, får ni gärna dela med er :) 
Så himla svårt att hitta något bra.

Ha en bra dag! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela