Don´t dream your life, live your dream

Besiktning

Publicerad 2013-09-28 13:43:32 i Allmänt,

Håller på att ska fixa min bil och ser att det inte var hål i avgasystemet, utan nå busningar på båda sidorna bak, kommer inte ihåg va gubben sa att det hette, hehe men det finns inte på lager nånstans, och dem flesta ställen har stängt idag och imorgon. Sån himla otur.
På tisdag får jag körförbud också, så jag hann boka en tid, men det känns ju onödigt nu när bilen ändå inte är fixad.
aja får se hur detta slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela