Don´t dream your life, live your dream

Fredagsmys

Publicerad 2013-09-27 20:59:11 i Allmänt,

Har varit hos mamma nu några timmar och fikat massa gott och grattat Esa.
Kom massa folk man inte träffat på väldigt länge, va trevlig att se dom igen.
Är så mätt nu efter all fika, så det blev inte så mycket tacos för mig.
Nu ska vi mysa ner i soffan och se klart på fredags finalen i Idol, sen nån film innan sängen, är helt slut efter den här veckan har även en lång dag framför mig imorgon,
Ska både jobba och efter det köra upp till Hälsingland och fixa min bil och hälsa på min sambos släkt.

Ha en trevlig kväll alla !  :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela