Don´t dream your life, live your dream

Ingen bra dag :(

Publicerad 2013-09-26 12:42:04 i Allmänt,

Hej! 

Idag är ingen bra dag alls. Bara tråkiga nyheter ! 
Utbildningen i make up har blivit inställd pga för några sökande. Jag som hade sätt fram emot det så mycket!
Men jag får väl vänta och hålla utsik efter ett nytt datum istället.

Sen ringde mamma och berättade en tråkig nyhet också :( Usch för denna dag! Känns inge bra alls.

Men efter regn kommer solsken ! Så hoppas allt löser sig och blir bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela