Don´t dream your life, live your dream

Ny hårfärg

Publicerad 2013-09-26 20:33:40 i Allmänt,

Igår kväll tvingade min sambo med mig ner på O ‘Learys för att kika på Brynäs-AIK, Så innan passade jag på att springa in på Åhléns och kicks för att kika på lite hårfärg.Så idag fick jag bestämma en lugn hemmakväll med pizza och glass :)men också färgning av hår. Provade först Color b4 för att ljusa upp det mörka,och nu har jag lagt i en röd färg från Gernier Olia. Fint med lite färg till hösten! Får lägga in en bild sen på hur det blev.


Hoppas alla ni andra har en trevlig kväll ! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela