Don´t dream your life, live your dream

Överraskad tjej :)

Publicerad 2013-09-23 19:30:07 i Allmänt,

Haft en hektisk dag på jobbet, Bara stress hela dagen, så jag är helt slut.. puuh
Kom hem och tog en lång härlig promis med vovven i det fina höst vädret för att koppla av lite, innan jag satt igång med maten.

Höll nästan på att somna, när min underbara sambo kom hem med en liten överaskning till mig :)
Så himla gulligt :) och nu ska han hjälpa mig och fixa med header också, så jag kommer igång lite.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela