Don´t dream your life, live your dream

Söndag igen

Publicerad 2013-09-29 14:05:58 i Allmänt,

Söndag igen, helgerna går så fort jämt.
Blev en lugn helg, skulle ju fixa min bil, men fanns inga delar att få tag på, så det blev en 
tripp till hans farmor och farfar och åt lite mat och fikade innan vi åkte hem igen.
När vi kom hem blev det max, orkade inte laga mat :P hehe 
Men det va mysigt, vi tog hem maten och tände lite ljus och kikade på film. Perfekt lördag ! :)


Idag har jag min fastedag, så vi har försökt att spendera dagen men en sväng på stan och storstädning hemma, behövdes verkligen. Nu ska jag skriva en matlista så vi kan åka och handla sen ikväll.

Hoppas ni har haft en bra helg :) 


Den här Aloe Vera drycken är väldig god, den rekomenderar jag starkt som törstsläckare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela