Don´t dream your life, live your dream

Spännande hörrni

Publicerad 2013-09-25 13:57:08 i Allmänt,

Ska strax göra mig klar och åka till mamma en sväng och hälsa på och betala massa räckningar.
Men först ska mitt söta odjur ut och jag tänkte blogga lite och dricka lite kaffe.

Har föresten sökt en make up utbildning i stockholm, och blivit antagen :) ska bli så spännande, men lite nervöst känns det ! Men då får jag massa roliga saker att berätta om !!! 

( Hittade en gamal bild från förra året, men passade ju bra nu :D)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela