Don´t dream your life, live your dream

1 advent

Publicerad 2013-12-02 12:06:45 i Allmänt,

Hej på er ! 
Just nu sitter jag hemma, efter att precis kommit in med hunden, ska dricka min shake och lite kaffe innan jag ska åka tillbaka till jobbet. Efter jobbet ska jag iväg och gymma med syster sen ligga på soffan resten av kvällen. så trött.

Helgen har varit fantastisk. Hur roligt är det inte att få använda det orden ibland? hehe
Fredag var jag ut till mamma efter jobbet och fixade med en julklapp. När jag kom hem hade min älskling
överraskat med hembakt pizza, så vi åt pizza och kikade på Idol.
Lördags jobbade jag som vanlig på morgonen, sen när jag kom hem lyckades jag få med Mattias till skogen och gå en långpromenad med hunden, hohehahi. Efter det åkte vi och handlade lite sen hem och åt mat, tog det lugnt hela kvällen, drack lite glögg och åt pepparkakor och kollade på film tills vi somnade.
Söndags fyllde min lilla knorr 4 år. Guud vad tiden går fort. Men vi var ner på skyltsöndag på stan och gick förbi ett zoo på vägen hem och köpte lite presenter till Terry. Sen gick vi hem åt mat och sedan ner på bock invigningen eftersom Sean banan var där ;)  Sen gick vi hem bakade lussebullar och satt upp ljusstakarna och drack lite glögg och Mattias gjorde pannkakor, avslutade kvällen med  en långpromenad med hunden och massa mys och Johan falk :) 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela