Don´t dream your life, live your dream

Måndag

Publicerad 2013-12-16 06:40:00 i Allmänt,

Måndag ny vecka nya möjligheter !
Den här veckan kommer verkligen gå fort, uppbokad hela veckan.
Imorgon ska jag sätta i löshår när jag slutar.
På tisdag är det spinning och hinna sola lite.
På onsdag ska jag till gymmet och träna lite
På torsdag ska jag iväg och fixa mina naglar sen träna med syster
och fredag ska jag hinna sola och klämma in en fika med Carro :) 

Så helgen ska jag bara vila upp mig inför all julfirande!
Hoppas ni får en bra vecka !!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela