Don´t dream your life, live your dream

Filmmys

Publicerad 2013-10-01 16:38:40 i Allmänt,

Hej alla ! 
Besiktningen gick inte toppen, fick 7st 2or :P hehe så lite att återgärda där då. 
Hann med rusta en sväng före, köpte lite nödvändiga saker, såsom tvål, duschkräm osv..

Nu håller jag på att laga mat, risgryta med köttfärs :)
Sen blir det en sväng ner på stan och hämta lite filmer och mysa ner i sängen med lite popcorn
eftersom jag ska jobba imorgon så är jag värd det tycker jag + att jag har fasta imorgon :) 

Va ner på stan igår kväll och tog en fika också :) va riktigt mysigt ! 
Fika och film är något som passar väldigt bra när hösten kommer, och väldigt mysigt också :)

Va
 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-10-01 18:46:10

gott :)

Postat av: elin

Publicerad 2013-10-01 20:27:21

vad gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela