Don´t dream your life, live your dream

Härligt höst väder

Publicerad 2013-10-15 12:53:00 i Allmänt,

 
Hej ! 
Har inte haft tid att skrivit på några dagar. Har varit så mycket nu, så jag har inte haft tid !
Igår tog jag en lång härlig promenad med hunden, är verkligen hur skönt som helst att bara gå, speciellt när det är sol, va så mysigt ! Tog massa bilder som jag tänkte lägga upp ! :)

Idag är det löning och hur underbart som helst, ska betala massa räckningar jag har och gå och hämta ut ett paket som Mattias har beställt till mig, full i bildelar (jätteroligt) :P haha. Ihelgen efter jag slutat jobbat ska vi åka iväg och äntligen laga min bil. Har ju beställt allt till denna gång iaf.

Ska strax tillbaka och jobba några timmar, innan spinningen kl 17. Men först lite kaffe! 

Ha en härligt dag alla ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela