Don´t dream your life, live your dream

Haunted halloween

Publicerad 2013-10-10 12:23:02 i Allmänt,

Hej på er ! 
Vilket tråkigt väder det är idag. Bara regn och rusk.
Äntligen torsdag, bara en dag kvar att jobba, imorgon är det fredag igen ! :)
Sitter och dricker en kopp kaffe, innan jag ska iväg och jobba, och gruvar med inför imorgon.
För imorgon ska jag och Mattias iväg på Haunted halloween. buhu
Förra året fegade jag ur, skjutsade bara iväg syster och dom på det, sen åkte jag hem :P 
Men imorgon har jag lyckats få med mig min sambo, så då kanske jag vågar . haha
För er som inte vet, så är det som spökborg typ, fast ute i skogen, efter en kolsvart och stenig och smal linga.
inga lysen, sen är det folk som skrämer än efter vägen. hahaa Förra året va det en man med motorsåg ute i skogen också, fyy :P Bara och slänga på sig skit kläder och be ge sig ut i skogen. Har ju lovat syster det nu, så måste väl. Finns ingen återvändo :P
 

Kommentarer

Postat av: sara lindström

Publicerad 2013-10-10 16:02:57

Mohaha, du kommer ej ångra dig!
3:e året i rad för mig!

Postat av: Nadja

Publicerad 2013-10-10 17:11:32

Haha på det har jag jobbat. som spöke i skogen :D för två år sen. skulle vilja gå de själv och se om man blir lika skraj som alla andra jag skrämde haha!

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-13 13:39:43

Haha jaså. Du och jag får gå nått år då Nadja:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela