Don´t dream your life, live your dream

Helgen

Publicerad 2013-10-20 11:22:51 i Allmänt,

Ihelgen har vi verkligen haft fullt upp, ifredags jobbade jag halvdag, åkte hem runt 12 och hämtade hunden, packade ner katten och åkte till Lingbo och hämtade Mattias på jobbet. Sen åkte vi till hans pappa i Kilafors och fixade min bil, ett tag senare kom Mattias mamma och hämtade katten för han skulle iväg och paras. Terry och jag var ute och gick hela dagen för att ha något att göra medans Mattias var i garaget. Vi var väl hemma i Gävle ca 11. Så blev en lång dag och vi somnade ganska fort.

Ilördags jobbade jag några timmar innan vi åkte och ombesiktade min bil, alla 6or vart återgärdade utom handbromsen, men nu är det iallafall en månad kvar tills jag lär besikta den nästa gång, så då hinner vi fixa det.
Så det känns skönt! :) 
Sen åkte jag till mamma och fikade och umgicks en stund innan hon skulle ut och tvätta fönstren och jag damsög och städade ur bilen, behövdes verkligen kan jag tala om :P haha

Sedan åkte vi hem, tog en promenad med hunden och kollade på film innan vi skulle börja med maten.
Det blev en skräckfilm och sen åt vi Enchiladas och drack lite bubbel. Riktigt mysigt ! 

Idag blir det en lugn dag och kanske lite städning, sen ska jag åka och hälsa på min kompis Carro en stund.
Träffar sällan kompisar nu förtiden när man bara jobbar, och när jag är ledig jobbar dom, Alltid något som kommer i vägen ! 

Imorgon är det måndag igen en ny jobbvecka, Helgerna går så himla fort ! 
Hoppas ni har haft en bra helg ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela