Don´t dream your life, live your dream

julklappar

Publicerad 2013-10-31 18:43:00 i Allmänt,

ååå vad jag längtar till jul och nyår nu. Vet att det är långt kvar. Men blir som ett barn på julafton, tycker det är så himla mysigt med all juldekorationer /gardiner julgran, baka pepparkakor och lussebullar,snön och umgås med familjen och glöggen såklart ! :)
Såg igår att dom redan har börjat att sälja julpynt på butikerna.
Man vill bara börja handla. Men det känns lite förtidigt än, men hinner lessna innan julen är slut.
Men det är ju så mysigt ! :)
Har ni börjat kolla på julklappar än ?  Eller vet ni vad ni ska köpa?
Jag köpte min första igår. Eller ja det är bara garn men ändå. Ska sticka en mysig halsduk till Mattias lillasyster i julklapp. Så ska börja med den ikväll. Ett bra tips, alla behöver väl en mysigt halsduk att gosa in sig i, i vinter ? :)
Sen vet jag inte alls vad jag ska köpa till alla. Känns samma varje år. Alla har ju allt ! usch vad det är svårt. Har ni tips på vad man kan köpa, så kommentera gärna :) 

Hoppas ni har haft en bra dag! Imorgon är det äntligen fredag igen, ska bli så himla skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela