Don´t dream your life, live your dream

Suck

Publicerad 2013-10-27 15:41:26 i Allmänt,

Hej !
Hade en riktigt mysigt eftermiddag igår hos mamma och Esa, blev bjudna på mat och fika. va så gott och trevligt :)
När vi kom hem, bäddade vi ut soffan och låg och kikade film till sent på natten. Somnade så skönt sen ! :)
Idag vaknade jag och var på riktigt dåligt humör. Kändes som allt va pest och pina, och allt gick fel för mig hela tiden. Blev ingen tvättstuga idag heller, eftersom vi trodde att den var ikväll men var tydligen igår kväll.. Usch ! Trodde jag skulle kunna sova ut för en gångskull. Men tydligen inte ! Suck..
Åkte iallafall ut en sväng kikade lite på Öob och rusta. Åkte även och köpte hundmat åt Terry på granngården och tankade bilen så jag kan ta mig till jobbet i veckan. Vi städade även undan lite och dammsög mm.
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila/sova en stund, medans Mattias är på sjukhuset och hälsar på sin pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela