Don´t dream your life, live your dream

Bröllop

Publicerad 2014-02-18 09:58:50 i Allmänt,

God morgon ! 
Neej ska inte gifta mig ;) utan vi har blivit bjudna på Linda och Manges bröllop i maj :) 
Det är min mammas mans dotter och hennes respektive. Dom ska köra med 60 tals tema, 
så det är lite udda, men ska bli roligt, något att se fram emot ! :) 
 
Nu skiner solen, man får vårkännslor ! 
Ska ut med mina doggisar nu och ta en kopp kaffe innan jag ska iväg och jobba
några timmar. sista veckan nu att jobba, vad jag vet. Ska bli lite skönt att vara ledig lite också faktiskt ! 
Få tid med hundarna, skulle vilja göra så mycket med dom nu när det börjar bli varmare och skönare och ljusare ute. 

Ha en bra dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela