Don´t dream your life, live your dream

Ny familjemedlem

Publicerad 2014-02-13 18:09:00 i Allmänt,

16 januari kom en ny familjemedlem hem till vårat hem. En liten chihuahua kille på 12 veckor.
Var Så himla blyg och försiktig i början men nu känner han sig hemma, tar för sig och leker med vår stoora hund och katt. Världens goaste lilla vän!  Kommer jättebra överens med alla här hemma. 
Den 3 mars börjar den här krabaten på valpkurs, men vi har redan börjat träna lite grunder här hemma, som sitt ligg och inkallning men även varsågod och ta fint ! Han börjar förstå och tycker att det är jätte roligt att få jobba lite för att få godis/mat :) Allt går jättebra en så länge, tränat på att vara ensam korta stunder och sover i sin egna säng, så duktigt :) vi ser fram emot attt han får en bra och rolig framtid hemma hos oss  :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela