Don´t dream your life, live your dream

Shopping sugen

Publicerad 2014-02-27 10:47:57 i Allmänt,

God morgon alla fina läsare ! :) 
Sitter med en kopp kaffe och söker massa jobb. Men tog en kort pause och tänkte blogga lite.
Sista lediga dagen idag, och är redan jätte rastlös, mörkt och kallt ute, ingen rolig dag att vara ute med hundarna på heller. Känner mig så shopping sugen så det finns inte.. Vill bara springa ner på stan eller åka till valbo och kika ! Finns ju så mycket fint i butikerna nu. Får se vad dagen har att erbjuda ;) hehe. Min bil har ju pajja också, så kan ju inte åka nånstans heller. :/ Ska fixa den i helgen, så lär väl spara pengarna tills dess. Tråkig dag ! 
Man blir aldrig nöjd tror jag, jobbar jag vill jag vara hemma, men jobbar jag inte vill jag jobba. Iallafall sånna här dagar. aja ska lägga mig framför tvn en stund och vila lite, innan jag ringer lite samtal bla till min chef.

Hoppas ni får en bra dag iallafall ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela