Don´t dream your life, live your dream

Shopping

Publicerad 2014-02-22 15:58:00 i Allmänt,

Idag fick det bli en shopping dag. Köpte glas färg för att måla om ett par ljushållare, textil färg och några leggings, och den efterlängtade tvålen som jag tänkt köpa hur länge som helst, men det blev aldrig av. Löddrande tvålen från palmolive, lucktar så himla gott och jag älskar att tvätta händerna nu ;) hehe.

Nu ska vi köpa hem lite god mat och hallon vitchoklad och vanilj kvarg och hem och mysa framför melodifestivalen :) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag heter Emelie och bor i Gävle tillsammans med min sambo och våra små hårbollar. Min blogg handlar mycket om min vardag, mina vänner, familj och mina mål och framgångar i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela